May 7, 2011

Cicak : Mau ke ke bilik air anak tuan rumah jap ... baru beli videocam baru ...

okeh!korang dah bace kn statement kat atas nie.statement nie aq amik dari senior poli aq nye fb.nk tau cite tak bekenaan statement kt atas nie?msti la nk kn?lau tak tak dek nye korang terus kn pembacaan korang.haha.oke oke.lepas jer aq bce ayat kat atas nie.aq terPERGI tiolet.dan terNAMPAK seEKOR cicak berlari lari anak masok ke toilet lalu memaking kn diri nye disebelah lampu dan betul betul berhadapan dgn jamban umah aq.aq pon mematahkan balik pikiran aq ke beberapa minit yg lepas lalu teringat ayat di atas.haha.siot jer kn cicak tu.tau tau jer aq baru bace tentang dy.aq pulak dgn bodoh tertnye tnye dalam hati."cicak tu ker yg baru beli videocam?".haha.memang maju lah cicak zaman sekarang nie.ikot jugak kemajuan manusia.malu i taw!haha.the end!

No comments:

Post a Comment