May 23, 2011

oh tiiiiiiiiiidak! pagi pagi aku dah kene bagun. kekejaman seorang kakak kepada adik nye. tpi kejam lagi israel! haha. serius la. dy suruh aku bagun pagi teman dy pegi jogging! oh! mmg malas gyle. lagi lagi tido lmbat smalam. mood aku mmg tak betul la pagi tadi. haha. anjing pon takot tegok muke aku pagi pagi tau! oke kami round satu barisan kawasan rumah kami jer la. tk mampu nk buat satu taman. kang terlampau femes! haha. hanjing pulak tak hengat dunia banyak nye. ops! lupe! kami round dua kali aje. cukup la tu kn utk permulaan. haha. tu belum masok kalau ader anjing kejar kiteorang. kalau tak dah lima round. round terakhir terus panjat pagar rumah. halar bibik aku g kunci pintu pagar depan tu. haila sebaek la tk dikejar. kalau tk emg kurus la mcm *JARI KAK LIN.ops!!! haha. pape pon balik je dari jog aku bantai nasi goreng! haha. sedap! misi aku yg sebenar adalah ingin menembamkan diri aku. pelik kn?kn? tpi itu lah yg aku ingin kan sekarang! wakaka. gudluck too u syazanajamaludin! :D
_________________________________________________________________

1 comment:

  1. heleh makcik...
    poyo je nk menembamkan diri..
    nk jd mantops ar tu weks :p

    ReplyDelete