May 19, 2011

eh?eh? nanako kasi soklan nie kt aku ke? ko saje buat buat soklan nie? haha. tkpe la. disebabkan dah ader tande soklan tu. aku rase tu mmg soklan tok aku. haha. meh.meh aku nolong jwb kan oke. >.<
soklan nye berbunyi begini. *jeng jeng.


dgr cerita makin slim ??
sangat sangat slim smpi seluar kecik pon longgar! haha

1. berapa berat anda skrg??haha
    agak agak ko la? 40kg boleh? percaye bukan? haha.

2. warna kegemaran ??
    hijau , biru awan , pink *saye pon nk jadi gedik.haha , hitam , merah
 3. kalau anda kaya apa anda nk wat dgn duit tuh?
    org kaye mmg pegang duit sndiri ke?tak takot kne rompak?haha. *tkpenah jadi kaye la. =.='

4. jika anda diberi pluang 1 hari utk kemana saja. anda nk pergi mne? n knp?
    nk g toilet. sbb kalau sakit perut malu la nk buang kn depan org. haha.


5. kereta yg diidamkn??
    kereta jenazah boleh tk ana? :)

6. kumbang [lelaki] jenis pew yg anda suka??
    ader tk kumbang[binatang] bermate ala ala RAIN? haha.

7. cuti 2buln apa buat??
    cari ilham mcm mne nk strunggle sem3 nnty. wah! nmpk sgt nipu! haha.

8. mknn ksukaan??
    meh knl cheq dulu baru la tau. haha. *aku pon tk tau la ape yg aku suke.semua aku bedal.

9. hobi ??
    maen tenteng depan umah. *ko nk join?hehe.

10. hmm.. almk otak jem.. hutang 1 soalan lah. (masuk buku tiga lima) :p
     kalau otak jem.mkne nye ko utang roti la. bukan utang soklan. haha ;)


terima kasih daun keledek iye ana. kalau rajin bagi lagi. hehe. memuaskn tak jwpn aku? kalau tak puas sedia kan soklan laen. ahakz. :)

4 comments:

  1. jawapan nk besh..nk sgt van jenazah ea...dpt kang bru pdn muke ko!! haha

    ReplyDelete
  2. dlm bnyk2 keta, van tu yg dia nak nissa oii.. anak sapa lah nieh! hahhaha

    ReplyDelete