May 21, 2011

hey hey! mngu lepas saye pegi cameron! terima kasih kepada kedua ibubapa saye , angah saye , serta kawan kawan serawak beliau. tanpa kawan kawan beliau. tidak menjeguk lah saye cameron tu! *hebat kn skrip aku?haha. ini semua gara gara lakonan di fb. tak cukup dekat fb kt blog pon nk belakon! engat KRU nk amik ko sbgai artis? haha. mari la aku jujur bahawesanye memang aku tk penah jejak cameron tu. kesian kn?kesian kn? tk nk kesian pon tk pe.haha. serius time naek g cameron tu exited gyle kot nk sampai atas puncak tu. sejuk gyle bai. smpai nk mandi pon pikir dua tiga kali. kalau pikir sampia empt lima kali ko tggu je la penyepak abah ko! haha. best kot g sane! memang cuti sakan la aku kt sane. segale jenis tanaman aku tgkp [tgkp gmbr] . haha. makan pon syok! ayah banjer seafood! terbaek wok. walapon tak podeh totap sodap sobab ayah den bolanjer. haha. sobaek lah seafood tu dy tak campur dgn strawberi. kalau tak jadi strawberi la kami. haha. tengs tu ayah!love you la. haha. 3hari jer kat sane. tpi puas! bile balik pulak badan aku buat hal. nk sakit bagai pulak. tak snggup la tu nk tgl kn cameron. haha. serius lepas nie nk naek gne helikopter peribadi ayah! ader ke? haha. citer mcm dah merepek moh tgk gmbr pulak. 

 si debab bersame same kawan nye. :D
 mereka :)
  information center.
 shoping sayur:)
teh boh

yeeeeeeha! banyak lagi gmbr. tpi hanye ini yg mampu dipaparkan. wah! ayat 'papar' skema betul. haha. pape pon mnggu lepas mmg berjalan jalan la aku. tu pon sbb ader kawan angah. kalau tak bibik aku pon bosan tgk muke aku kt umah nie. haha. serius lawa keindahan tuhan! :)

2 comments: